| 102 التعليقات ]

نرحب بزوارنا الكرام على مدونة سوق الأخبار متمنين لهم قضاء أسعد الأوقات معنا موضوعنا اليوم خاص بنتيجة مسابقة وظائف مصلحة الضرائب التي نشرنا اعلانها في موضوع سابق .
وحرصا منا على تقديم المعلومة في حينها نعلم جميع المتقدمين للمشاركة في مسابقة مصلحة الضرائب 2012 اننا سنتابع معهم جميع أخبار المسابقة الى غاية اعلان أسماء الفائزين رسميا .
نذكر فقط أن وزارة المالية المصرية أعلنت عن حاجتها ل 4500 وظيفة بمصلحة الضرائب العامة المصرية من المحافظات المصرية المختلفة بداية من يوم الاحد 25 من نوفمبر 2012 وحتى 15 يوما اخرين لتنتهى المسابقة وتقديم الاوراق وكانت الوظائف المطلوبة فى اعلانات وظائف مسابقة الضرائب العامة لهذا العام مثمثلة فى وظائف مأمورى ضرائب ودرجة رابعة كتابية من اصحاب شهادات الدبلومات الفنية التجارية والصناعية الثانوية بالاضافة الى طلبها موظفين مهندسين اتصالات وحاسبات وايضا فنيين كهرباء .
تابعوا معنا هذا الموضوع لمعرفة أسماء المقبولين في مسابقة مصلحة الضرائب  .
ظهرت نتيجة مسابقة مصلحة الضرائب المصرية رقم 1 الدبلومات والمعاهد التجارية من هنا
نتمنى التوفيق للجميع ان شاء الله تعالى جل جلاله
نتيجة مسابقة مصلحة الضرائب 2012-2013


102 التعليقات

غير معرف يقول... @ 8.1.13

النتيجه امتى انا كليه تجاره 2007 تقدير جيد جدا هل ممكن ان اقبل

غير معرف يقول... @ 9.1.13

النتيجة ظهرت وما فى حد راضى يعلن عنها !!!

غير معرف يقول... @ 12.1.13

ان شاء الله النتجيه هتظهر خلال الايام دي ياجماعه متقلقوش وبالتوفيق للجميع ان شاء الله

غير معرف يقول... @ 26.1.13

لو سمحتم بلاش تعب اعصاب قولو هتظهر على شهر مايو بس يبقى فيه ميعاد مش بقلقوا شهر بتقولو انتظروا النتيجة خلال ايام اعلنوها بقا علشان الواحد يشوف بختة انا حاصلة على دبلوم تجارى بنسبة 84% ارجو الافادة والله الموفق ولكم جزير الشكر .................

hema يقول... @ 30.1.13

انا سمعت انهم هايخدوا خريخى 2006 لحد 2011 بس انا اتصدمت لما عرفت الخبر ده ونفسى اعرف ده بجد ولا كدب وياريت حد يحدد ميعاد للنتيجه حتى لو بعد شهرين بس نبقى عارفين الميعاد بدال ما احنا متعلقين كده بامل ويطلع امل كداب فى الاخر

غير معرف يقول... @ 31.1.13

يارب تكون المسابقة دى بجد وعدم تاخر النتيجة مايبقاش زى كل مرة نقدم وماتعملوش حاجة اصلحوا البلد بقى وياريت تقول ميعاد لظهور النتيجة واو تلغوا المسابقة ما تعلقوش الناس معاكم وشكرا

غير معرف يقول... @ 1.2.13

محمود شوقى سعد شمروخ من قنا المحروسه يا اخوانا احنا لمل قدمنا الورق كله كامل بس لسه مكناش عارفين انى احنا خدنا تاجيل من الجيش لذا احنا قدمنا بنموذج بطاقه الترشيح هل ينفع ارجو الافاده وربنا يكرم الجميع انشـــــــــــــــــــــــــــــــــــا الله

غير معرف يقول... @ 2.2.13

انا خريج كلية تجارة جامعة بنها 2008 بتقدير جيدجداً (الرابع على الدفعة) بس سمعت بأنهم بيخدوا اول ثلاثة ويتم تعيينهم فوراً بدون أى مسابقات لو حد عنده خبر عن الموضوع ده يفدنى بالله عليكوا

غير معرف يقول... @ 2.2.13

انا من قنا وجايبة 80% وطالعة الاولي علي مدرستي وانا خريجة السنة دي دبلوم تجارة

غير معرف يقول... @ 3.2.13

ربنا يسهل وتظهر النتيجه انا كل يوم بادخل على موقع المصلحه ومفيش جديد بس سمعت انم بيقولوا العددالمتقدم للمسابه أكبر من المتوقع وحياخد وقت للفرز عشان كده نتيجة المسابقه اتأخرت وان شاء الله ربنا يوفق الجميع

غير معرف يقول... @ 6.2.13

امتى هتظهر نتيجة المسابقة ان معهد فنى تجارى بتقدير جيدجدا ان اسمى شريف محمد

غير معرف يقول... @ 7.2.13

امتي هاتظهر النتيجة انا من دفعة 2007 شعبة محاسبة بتقدير عام جيد

غير معرف يقول... @ 7.2.13

امتى هتظر النتيجة انا عيزا اعرف انا معايا معهد فنى تجارى قسم محاسبة

غير معرف يقول... @ 8.2.13

مكتوب على صفحة المصلحه ع الفيس ان النتيجه بعد 7 شهور لان عندهم ضغط شغل ومش فاضيين يكملو فرز حاليا والله اعلم قال يعنى الشغل مقطع بعضه ف الحكومه علشان مش فاضيين بس ده الى كاتبه الادمن على صفحتهم ف الفيس وربنا يكرم الجميع

غير معرف يقول... @ 9.2.13

انا بجد عايزه اعرف النتيجه هتظهر امتى انا زهقت والله من الانتظار انا بدخل كل يوم ع الموقع فدونى ارجوكوا

غير معرف يقول... @ 10.2.13

انا سمعت خبر ان الاستاذ مصعب عبد العزيز رئيس الإدارة المركزية لشئون العاملين بمصلحة الضرائب العامة قال ان الاعداد الي مقدمة كبيرة جدا مئات الالاف ولازم يخلصوا فرز كل المحافظات مع بعض علشان يعلنوا النتيجة كلها مع بعض
وكمان في خبر ان النتيجة مش هتظهر قبل شهر 7 / 2013 علشان بداية السنة المالية حتي ولو خلص الفرز قبل كدة ده لو خلصوا فرز لكن همالسه مخلصوش علشان الاعداد كبيرة وهما عندهم ضغظ في الشغل علشان الاقرارات الضريبية
فربنا يكرم الجميع ونخلص ان شاء الله
الوادي / محمد حسن

غير معرف يقول... @ 10.2.13

انا عايزة اعرف خرجى سنة 2002 مفش نصيب فى المسابقة ولا اية
يارت حد يرد علية دبلوم متوسط

غير معرف يقول... @ 10.2.13

نفسى اعرف ممكن يختارة 2002 ولا ليزام الشروط يارب النتجة تبيان فى اقرب فرصة
وامل كبير اكون من الفايزين يارب الوسط هو اللللللة

غير معرف يقول... @ 14.2.13

النتيجه هتظهر اخر شهر 2والتعيين اول 3

غير معرف يقول... @ 16.2.13

انا جايب امتياز بس فى معهد فنى تجارى هل هاقبل ومتا النتيجه هاتظهر انا زهقت

غير معرف يقول... @ 16.2.13

يارب انا وكل من محتاج الوظيفة تجيلة ويارب يعنهم ويخلصو فرز بس هل انا زى ما سمعت ان النتيجة اتاخرت علشان يثبتو ابناء العاملين والله دا كده يبقى ظلم انا دبلوم تجارى بتقدير جيد جدا وسنى 28سنة بس خريجة 2002 هل ممكن يكون ليه نصيب يارب اجعل فى وجهى القبول مروة من دمياط

غير معرف يقول... @ 18.2.13

انا خريج شريعة وقانون جامعة الازهر وقدمت كاتب درجة رابعة مأمورية التل الكبير محافظة الاسماعلية هل ممكن يكون ليه نصيب يارب اجعل فى وجهى القبول إسلام أحمد عيد الاسماعيلية

غير معرف يقول... @ 20.2.13

انا اكتر انسان محتاج الوظيفة دي مش علشاني انما علشان أبني وأسرتي الرجاء الاستفادة

غير معرف يقول... @ 21.2.13

لوسمحتى لوفى حد يعرف ممكن يختارة خرجى 2002 دبلوم تجارة مجموع واحد وسبعين فى المائة ياجماعة ممكن يختارة 2002 لو حد يعرف يرد علينا علشان احنا فى غيت القلق واللة يوفق الجميح

غير معرف يقول... @ 25.2.13

السلام عليكم
انا دفعة 97 جيد بكالوريوس تجارة يارب يكون لينا نصيب فى المسابقة دى

غير معرف يقول... @ 25.2.13

انا نفسي اشتغل اناحاصلة علي دبلوم تجاري دفعة 2004 وتقدير جيد جدا ممكن يقبلوني يارب يوفقني انا وكل الجميع

غير معرف يقول... @ 28.2.13

اومال فين اللى بيقولو ان النتيجه هتبان اخر2 والتعيين اول3 ياريت حدمن مصلحه الضرائب يطمن الناس علشان احنا اععصبنا تعبت

غير معرف يقول... @ 3.3.13

ياجماعة لازم يكون فى جدية فى الموضوع ويكون فى وقت محدد لاعلان النتيجة علشان احنا مش عارفين اى اخرة الموضوع ده

غير معرف يقول... @ 8.3.13

اناحاصل ع معهد فني تجاري دفعه 2007بنسبه80.2%بس قدمت بالفاكس مش بالبريد ياتري ده لية تأثير ارجو الرد ولوحد عنده اخبار عن ميعاد النتيجه حتي لو بعد شهرين ع0احنا تعبنا من الانتظار وربنا يوفق الجميع بشير سلامه البحيرة

غير معرف يقول... @ 8.3.13

النتيجه فى شهر 7 انا سالت فى المصلحه فى باب اللوق وده رقم التلفون 0227920763 على داخلى 143

غير معرف يقول... @ 8.3.13

انا حاصل على بك تجارة 2008 بجيد وحاصل على icdl ,دبلومة انجليزى و دبلومة اعداد محاسبين ممكن يكون ليه فيها نصيب وانا محتاجة قوى

غير معرف يقول... @ 8.3.13

يا جماعه كل الكلام ده مش اكيد لأن انا رحت المصلحة وسألت قالو انهم خلصو فرز القاهرة وشغالين فى المحافظات كل واحد بيقولو ليه كلام مخالف للى قبله لازم المصلحة تطمن الناس ونعرف امتى النتيجه (لا اله الا الله محمد رسول الله)

غير معرف يقول... @ 9.3.13


ياجماعة انا عايزة اعرف اى جديد فى المسابقات لانى ماقدمتش فى المسابقة دى

غير معرف يقول... @ 10.3.13

انا سالت فى المصلحه فى الشرقيه بيقولو النتيجه والتعيين فى شهر 7مع الميزانيه الجديده

غير معرف يقول... @ 13.3.13

سبحن ذى الملك والملكوت سبحن ذى العزة والجبروت سبحان الحى الذى لا يموت يوحاً قدوس ربنا رب الملئكة والروح بأذن الله النتيجة قربت على كلام شخص من اللجنه خلال 30 يوم بأذن الله اتمنى التوفيق لينا كلنا وبشكر ادارة المنتدى على جهدهم وربنا يوفقنا جميعا

غير معرف يقول... @ 14.3.13

ياجماعة انا سالت فى المصلحة النهاردة وكان ردهم النتيجة فى شهر 6 والتعيين فى شهر 7 مع بداية السنة المالية ودة رقمهم 0227920763 داخلى 143

عكاشة يقول... @ 17.3.13

محدش هيخد اكتر من نصيبه يا جدعان مش عاوزين وجع دماغ بقى هى موجوعه لوحدها

غير معرف يقول... @ 20.3.13

سبحن ذى الملك والملكوت سبحن ذى العزة والجبروت سبحان الحى الذى لا يموت سبوحاً قدوس ربنا رب الملئكة والروح
يا ريت ربنا يسهل ويكرم الجميع بالخير كله عاجله وآجله

غير معرف يقول... @ 20.3.13

ياريت نتيجة أسماءالناجحين فى مسابقة الضرائب تظهر فى أقرب وقت ممكن ويارب يوفق الجميع

غير معرف يقول... @ 24.3.13

يا رب عجل فرجك لى ولجميع المحتاجين دعاء فك الكرب (لا اله الا الله الحليم العظيم لا اله الا الله رب العرش العظيم لا اله الا الله رب السموات والارض رب العرش الكريم ) اللهم اجعلنا من المقبولين

غير معرف يقول... @ 26.3.13

على فكرة ياجماعة فى مسابقة فى الازهر تبد 1-4 حتى 15-4 فى كل محافظات الجمهورية وكل التحصيصات حتى محمو الامية وادعو لى بشغل انا كمان محتاجة شغل جداااااا التوفيق انا وانتم

غير معرف يقول... @ 2.4.13

يارب ماليش غيرك يلرب اكرمنى بشغلة دية

غير معرف يقول... @ 4.4.13

ياجماعه أنا حاصله على 3شهادات دبلوم ومعهد وكليه ومش قدره أحصل على أى عمل

غير معرف يقول... @ 6.4.13

انى عاوز حد مسؤل يقول خبر حقيقى عن مسابقة الضرائب التى تم عنها فى شهر نوفنبر 2012

غير معرف يقول... @ 15.4.13

والله العظيم حرام حتى مافيه اي خبر يفرح ولا يصبر الناس وكل الناس ديه ذنبها في رقبت مين حد يقولي ذنبنا ايه في كل ده

غير معرف يقول... @ 19.4.13

حسبى الله ونعم الوكيل فيهم لو كانوا خلصوا الفرز ومطمننناش لان الناس كلها فى انتظارهم يسبهم بقة من الفوضى فى الشغل ويخلصونا يا اه يا لالا الناس اعصابها تعبت كل واحد حاطت امل على الشغل دة يريحونوا بقة حرام والله على الاقل الناس متفكرش فيها وتريح دماغها

غير معرف يقول... @ 21.4.13

اخر الاخبار ان بيقولو الناس ابناء العاملين توظفو كل سنة وانتو طيبين عقبال كل مرة دة كلم من ناس شغال في الموضوع دة هو ادارة الموردالبشرية

غير معرف يقول... @ 22.4.13

الي كاتب ان الناس ابناء العاملين اتعينو يجبلي الدليل لو سمح

غير معرف يقول... @ 30.4.13

النتيجه ان شاء الله على أول شهر 7 وربنا يوفق اجميع ودى معروفه مش ممكن يبقى فيه تعيين قبل الميزانيه الجديده

غير معرف يقول... @ 5.5.13

يارب اكرمنى والشغلانة دى تجيلى انت عالم بية يارب

غير معرف يقول... @ 5.5.13

هانت فات الكتير ما باقى الا القليل جدا كمان ربنا يوفقنا جميعا ويكون لنا كلنا نصيب فى الوظائف دى لان بأذن الله كلنا مستحقين واخر الاخبار ان النتيجة قبل شهر 7 علشان السنه الماليه عن كلام موظفين من المصلحة والفرز انتهى يا شباب وهما فى مرحلة المراجعه اللى قدمها ما يقرب الشهر لا اله الا الله محمد رسول الله.

غير معرف يقول... @ 12.5.13

يا رب يا كريم يا جواد انت اعلم بحالى وغنى عن سؤالى عجل فرجك يا كريم يا جواد لى ولجميع المحتاجين اللهم اكشف الهم ونفس الكرب يا حليم يا عظيم واخر دعونا ان الحمد لله رب العالمين

غير معرف يقول... @ 28.5.13

انا سا لت مسؤل با لادارة ا للمركزية قلى فى شهر 7 مع المزنية الجديدة انشاء اللة خير

غير معرف يقول... @ 3.6.13

يارب انت كزيم على عبادك لا سوئال الا لك انت كتبلى لقمة عيش

غير معرف يقول... @ 6.6.13

انا حاصلة علي معهد فني بتقدير جيد جدا بتمني التوفيق للجميع ان شاء الله

غير معرف يقول... @ 6.6.13

يا جماعة انا سمعت انهم عايزين 4800 علي ميستوي الجمهورية يعني الامل ضعيف مش احباط بس دي الحقيقة

غير معرف يقول... @ 12.6.13

انا حاصله علي معهد فني تجاري واملي كبير في ربنا ان يكون ليا نصيب بس واثقه ان اللي عايزه ربنا هوا اللي هايكون

غير معرف يقول... @ 12.6.13

ربنا يوفق الجميع يااارب ايا كانت النتيجه ياجماعه فلا تقنتو من رحمه الله وتتعوض مره اخري

غير معرف يقول... @ 13.6.13

يا اخى قول يارب وما تحبطش الناس ان شاء اللة خير

غير معرف يقول... @ 17.6.13

لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين

غير معرف يقول... @ 22.6.13

نتيجة الكاتب ظهرت ويتم الاتصال بالمقبولين لتقديم الاصول لا اله الا اللة محمد رسول اللة

غير معرف يقول... @ 28.6.13

بيتصلو الان بكاتب رابع القاهرة والجيزة ونسبة القبول 69%للمؤهل فوق المتوسط يعنى المعاهد ودبلوم الخمس سنوات لا اله الا الله محمد رسول الله

ريحانة الأسلام يقول... @ 2.7.13

الحمد لله تم الاتصال بى وقدمت أصل الشهادات كاتب رابع بس قالولى هنبقى نتصل بيكى بعد شهر

بس ياريت اللى قدم يروح يتأكد لان فى ناس مكتوب أمامها لم يتم الرد

غير معرف يقول... @ 3.7.13

بالنسبة للمقبولين يا جماعة اللي مكملين كليات لسة لم يصبهم الدور في التجنيد.. ممكن تعيينهم يتلغي بسبب ان الموقف من التجنيد لسة مش محدد؟

غير معرف يقول... @ 4.7.13

حد يعرف يا جماعة اية اخبار النتيجة مسابقة الضرائب 2013 يارب خير

غير معرف يقول... @ 10.7.13

فى وظيفة الكاتب الرابع اللى مجموعه فوق 70% القاهرة والجيزة يروح يسأل على اسمه هناك لا اله الا الله محمد رسول الله

غير معرف يقول... @ 12.7.13

طيب يا جماعه بالله عليكوا الى يعرف حاجه عن نتيجة المسابقه بالنسبه لوظيفة مامور ايه الى تم فيها ياريت يبلغنى بيها ولكم جزيل الشكر

غير معرف يقول... @ 14.7.13

لو حد يعرف حاجة عن وظيفة مامور ضرائب ياريت يبلغنا وهل تم الاتصال باحد من المتقدمين لهذه الوظيفة

غير معرف يقول... @ 16.7.13

مفيش اخبار عن وظيفة مامور ضرائب ياريت لو حد يعرف حاجة يبلغنا

غير معرف يقول... @ 18.7.13

يعنى النتيجة مش هتظهر على النت
ولو رحنا سالنا نسال فين باللة عليكم حد يقولى

غير معرف يقول... @ 18.7.13

محدش يعرف مكان اللى اسال فيةانا تبع الجيزة اروح اسال فين بالظبط باللة عليكم حد يرد عليا وعاوزة اعرف هيا النتيجةهتظهر على النت ولا لا

غير معرف يقول... @ 19.7.13

يا جماعه اللى عايز يستفسر عن حاجه ده رقم شئون العاملين بمصلحة الضرائب 0227920763 الداخلى 143 وربنا يوفقنا جميعا لا اله الا الله محمد رسول الله

غير معرف يقول... @ 22.7.13

بعتولى وقدمت الاصول وقالو حيتصلوا مامعنى ذللك الرد بالله عليكم

غير معرف يقول... @ 29.7.13

اللهم فارج الهم وكاشف الغم فرج همى ويسر امرى وارحم ضعفى وقلت حيلتى وارزقنى وكل من يقول امين وانشاء الله خير للجميع

غير معرف يقول... @ 2.8.13

اتضح ان كل ده كان خدعه صحيح في ناس تم الاتصال بيهم لكن في حدود المحسوبيه فقط

غير معرف يقول... @ 4.8.13

يا رب يوفق الجميع بحق شهر رمضان الكريم امين يا رب

غير معرف يقول... @ 4.8.13

يارب لو الوظيفة ايجت لحد من الدقهلية يعرفنا اية الى حصل وجازاكم اللة كل خير

غير معرف يقول... @ 11.8.13

قالو النتيجة الذى تم تقديم اصول المستندات بعد العيد

غير معرف يقول... @ 24.8.13

يا جماعة انا سمعت انها هتظرفى شهر 9 وباقى 6 ايام بس مش عارفة فى اولة ولا اخرة انا قدمت بمعهد فنى تجارى وتقديرى جيد جدا 79% وكمان كملت كلية تجارة بس تقديرى مقبول عشان كدة قدمت بالمعهدوربنا يسهل وياااااااااااا رب كلنا نقبل فيها وارجوكم اللى يعرف جديد يقولى باللة عليكم

غير معرف يقول... @ 24.8.13

كاتب رابع تم الانتهاء منها واللى عايز يعرف قبل ولا لا يتصل على 0227920760 اما مأمور يتم الاتصال بيهم حاليا لا اله الا الله محمد رسول الله

غير معرف يقول... @ 27.8.13

الحمد للة انا محمد سلامة من المنزلة دقهلية تم قبولى فى وظيفة كاتب رابع وقدمت اصول الشهادات وسوف استلم العمل بعد ايام قليلة للاستفسار012282772878 ويارب يفرح الجميع

غير معرف يقول... @ 27.8.13

انا نفسى فى الوظية وهى كاتب رابع هى المسابقة دى حقيقية الوحدمن كتر مابيقدم على وظائف ومجيش مش مصدق حد وياترى واحنا فى الظرف ده هايعانواحد ولاهايسالوافى حد

غير معرف يقول... @ 29.8.13

يا جماعة اوجت لحد من بنى سويف يعرفنا عشان نرتاح كاتب درجة رابعة

غير معرف يقول... @ 1.9.13

يا جماعة انا من اسكندرية دبلوم درسا عليا تقدير جيد جدا هل النتيجة ظهرت ولا لا وممكن نسال فين وهل هيا هتظهر ع النت ولا لا وهل هم بياخدو بتقدير الدبلوم ام البكالريوس فقط ارجو الرد

غير معرف يقول... @ 1.9.13

ياريت لو حد يعرف الحد الادنى لوظيفة مامور ضرائب يبلغنا

غير معرف يقول... @ 6.9.13

انا من سوهاج وحاصل علي معهد عالي كمبيوتر والمعادل ببكالوريوس تجاره دفعه 2009

غير معرف يقول... @ 7.9.13

ياجماعه أنا حاصل على تقدير " ممتاز " 90 والأول على دفعتي 2008 معهد فني تجاري المنصورة وإلى الآن لم يأتي إلي رد بالقبول أو الرفض ماذا أفعل ؟؟؟

غير معرف يقول... @ 12.9.13

احمد من الجيزة نفسى اعرف النتيجة هتظهر امتا يا رايت اللى يعرف يرد

غير معرف يقول... @ 13.9.13

يا جماعه الله يكرمك حد يرد عليا ويريحنى الله يريح قلوبكم انا اسمى اتقبل ورحت وديت الاصول ف نص رمضان وقالو هنستلم بعد شهر ودلوقتى عدا شهرين وانا قاعده على نار فى ناس بتقول ان الوظائف اتلغت هل ده صحيح افقد الامل ولا فيه امل والتاخير ده سببه ايه حد من المصلحه ينوبه فيا ثواب ويطمنىىىىىىىىىىىىىى

غير معرف يقول... @ 15.9.13

نتيجةمسابقة الضرائب العامة بجنوب سيناءهتظهرامتة برجاء الردافاسرع وقت

غير معرف يقول... @ 16.9.13

ياجماعه هى الاسامى اللى اتقبلت بيقولوا ظهرت على النت فيين بقى على النت ؟؟؟؟؟؟؟

غير معرف يقول... @ 17.9.13

يا جماعة انا من الاسماعيليةهل النتيجة ظهرت ولا لا وممكن نسال فين وهل هيا هتظهر ع النت ارجو الرد كاتب درجة رابعةمامورية التل الكبير

غير معرف يقول... @ 17.9.13

"خبر عاجل"
بسنت ابراهيم امين عشبة و مارينا مسعود وهيب مسعود و نورهان على اسماعيل محمد حسن يا ريت اللى يعرف اسم حد فيهم يبلغهم ان اسمائهم نزلت فى تعينات مصلحة الضرائب وبيانتهم غير مكتمالة فى المصلحة وويا ريت اللى يعرفهم يبلغهم ضرورى ولكم جزيل الشكر وربنا يوفق الجميع

غير معرف يقول... @ 18.9.13

يا جماعه والله كل واحد هياخد حقه والمسابقه دى مافيهاش وساطه

غير معرف يقول... @ 23.9.13

ياريت تعلنو النتيجه بقااحنا زهقنا انا من دمياط وفي ناس اصحابي كتير تمت مخاطبتهم بجد بالله عليكم اصدقو ولو مرة

احمد يقول... @ 2.10.13

يلريت يا جماعة ياللى فى المصلحة تردو علينا النتيجه هتظهر امتا احمد من الجيزة معهد فنى تجارى

غير معرف يقول... @ 3.10.13

انا عاوز اعرف الا بيقدم الاوراق الاصليه مصيره ايه يرات حد يرد علينا

غير معرف يقول... @ 8.10.13

انا اتصل بيه واقدمت الاصوال والنتيجه ظهرت على النت

غير معرف يقول... @ 11.10.13

هى فعلا التيجه ظهرة على النت بس يا ترا دى النتيجه الهائيه ولا التشالة وغيرو في الاسماء تانى

غير معرف يقول... @ 11.10.13

الاسماء ظهرت واللى شايف نفسة انة يستحق الاولوية عن الاسماء المعلنة يعمل تظلم والتظلم لغاية 35يوم من يوم 7

غير معرف يقول... @ 13.10.13

حد يعرف وظائف تمويل وحاسبة هيقبلوا نسبتهم من كام فى المية

غير معرف يقول... @ 5.12.13

انا محمد احمد جمعة احمد من الاسكندرية وقدمت بالمسابقة حاصل على معهد فنى تجارى شعية نظم ومعلومات بنسبة 72.5% عايز اعرف اية موقفى انا رقم تليفونى 01221053895 خصوصا انى قدمت الورق الاصلى الخاص بى

إرسال تعليق

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...