| 36 التعليقات ]

برنامج المليونير

ننشر لكم على سوق الاخبار طريقة وكيفية الاشتراك فى برنامج المليونير تقديم الاعلامى جورج قرداحى على قناة الحياة المصرية وهو النسخة المحدثة من برنامج من سيربح المليون على قناة ام بى سى MBC . 

قناة الحياة

حيث يمكن للجمهور المصرى والعربى الاشتراك الان فى برنامج المليونير من خلال  طريق الاتصال على رقم 5969 من اى موبايل او 09000699 من اى تليفون ارضى او عن طريق ارسالة رسالة sms فيها (*) على رقم 95237 .
استمارة برنامج المليونير من هنـا 

جورج قرداحي

36 التعليقات

محمد محمود يقول... @ 7.6.12

انا دخات رقم الموبايل على الموقع فى استمارة الدخول بالتحديد ولم يتم الاتكمال رقم تليفونى هو :01061652166
هل يوجد مصداقية للبرنامج؟!!!!!.... ارجو الرد
اذا سمحتوا ********

walid ibrahim يقول... @ 7.6.12

طبعا سيدي الكريم البرنامج يتمتع بالمصداقية ربما أخطأت بأحد المراحل ننصحك بتكرار المحاولة مرة أخرى مع تمنياتنا لك بالتوفيق

غير معرف يقول... @ 7.6.12

طبعا ازاى يافندم انا ايضا برسل رسائل الاجابات ودخلت الموقع ولكن بيقولى رقم غير مسموح به على الرغم ده الرقم الى ارسلت من الرسائل الاجابات فمن فضلك توضح ان كان هناك تفعيل او خطوه اخررررى او لايوجد مصدقيه فعلا

أمانى عثمان يقول... @ 9.6.12

هل يمكن الإشتراك عن طريق الإنترنت دون الحاجة إلى الإتصال؟؟

غير معرف يقول... @ 12.6.12

أجبت على جميع الأسئله و بعثوا لى برساله فيها عنوان دخلته و أدخلت رقم التليفون بتاعى و أنا ما أغلطش فيه طبعا يقوم يقول لى 30 مرة غير مقبول

walid ibrahim يقول... @ 12.6.12

@غير معرف
تم تأجيل عرض برنامج المليونير على قناة الحياة الى غاية شهر رمضان القادم ويتم الآن التحضير له حسب تصريح محمد عبد المتعال رئيس شبكة قنوات الحياة

محمد يقول... @ 21.6.12

انا بحاول ادخل على استمارة التسجيل لكن ممش بتتحمل هو انتو قفلتوا الاشتراك علشان البرنامج اتاجل ولا حسب ما سمعنا ان البرنامج اتلغى علشان كدة مفيش اشتراكات

هبه سليم يقول... @ 25.6.12

انا جاوبت على كل الاسئله صح وجتلى رساله ودخلت على الموقع ومليت الاستماره بس انا معنديش برنتر علشان اطبع انا كده ما اشتركتش ولا ايه

غير معرف يقول... @ 1.7.12

انا اشتركت ومش عارف ادخل ازاى على بيانتى ومعايا رقم

غير معرف يقول... @ 2.7.12

بعد اشتراك زوجى فى برنامجكم المحترم و المحبب لنا جميعا و عند توقيع العقد فوجىء ببنود العقد التى تحمى جانب برنامجكم فقط و لا تعطى أى حقوق للمتسابقين و خاصة مع وجود شرط جزائى خمسون ألف جنيها عند التقصير فى أى بند من بنود العقد التى منها ما يمس حقوق المواطن المصرى و يتعارض مع كرامته بسبب ضياع حقوقه و باختصار ملوش عندكم غير الفلوس و بس و أكبر دليل هو رفضكم أن المتسابقين يحصلوا على نسختهم من العقد لاطلاع محاميهم عليها أو حتى تصويرها .الى متى ستظلوا تستهينوا بكرامة المصريين و حقوقهم خاصة أن كل المتسابقين المصريين المتقدمين مضوا 8 أو 9 امضاءات بعدد صفحات العقد و بعضهم طلب يمضى قبل حتى ما ينظروا الى العقد

غير معرف يقول... @ 11.7.12

أرجو توضيح كيف يمكن للمشاهد العربي من خارج مصر الاشتراك في هذا البرنامج الرائع

ادخلوها بسلام آمنين يقول... @ 22.7.12

هل يمكن ان اشترك اكثر من مره اذا لم يحالفني التوفيق؟

غير معرف يقول... @ 24.7.12

من فضلك أنهارده كان عندى مقابله بس خرجت وانا مش عارفه إيه النتيجة يا ترى طلما ما قلوش انى اتقبلت يبقى كده ايه ...... بليز عايزه رد

شيماء يقول... @ 24.7.12

لو سمحتم من ادارة البرنامج ارجوكم انا اشتركت واعطونى رقم احتفظ بي الكلام دة بقالة شهر هل انتو هتتصلو بيا ولا اصرف نظر

غير معرف يقول... @ 25.7.12

انا مش عارف اشترك ازاي الاستمارة مش موجودة

غير معرف يقول... @ 28.7.12

لو سمحتم انا مش عارف اشتراك فى البرنامج وازى اكتب استماره ساعدونى انا فى اشد الحاجه لهذا البرنامج الجميل الذى يساعد شعب مصر باكمله
انا اسمى / محمد طلبه
م / 01228967536

غير معرف يقول... @ 30.7.12

يا جماعه بليز ردوا علينا ما هو الوقت المتوقع بين الانترفيو والاتصال مره اخرى ام ان الشخص ليعرف فى الانترفيو هو أتقبل ولا لاء عشان لو ما فيش نصيب ننفض للموضوع ونوف حاجه تانيه نفكر فيها والحمد لله رب العالمين على كل حال

محمد محمد ابراهيم خليل يقول... @ 30.7.12

حضرت المقابلة الشخصية وملئت الاستمارة الخاصة بالمسابقة وجاوبت على جميع الأسئلة صح على ان يتم الاتصال بى للاشتراك فى البرنامج ومنذ اكثر من شهرين لم يتم الاتصال .....ارجو معرفة السبب ورقم تليفوني المحمول هو. ٠١٢٢٣١٨٥٧٣١ وشكرا

غير معرف يقول... @ 4.8.12

لا استطيع الاتصال بالرقم5969 من المغرب هل من افادة من فضلكم

abeer ibrahim يقول... @ 8.8.12

مفيش طريقة تانية للاشتراك غير موضوع التليفونات ده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ يعني حاجة بتتعمل على النت ؟؟

غير معرف يقول... @ 29.8.12

لوسمحت يااستاذ جورج انا فى اشد الحاجه للوصول اليك والبرنامج ارجوك محتاجه الى الاشتراك فى هذا البرنامج للاسباب معيشيه صعبه جدا نفسى فى وسيله اسرع من التليفونات دى ويكون لها مصدايقيه فعلافى الوصول الى البرنامج

غير معرف يقول... @ 31.8.12

يا جماعه البرنامج خلص من زمان وآخر حلقات كانت فى العيد والا كانت قناه الحياه اعلنت عنه فى اعلانتها بس إيه بقى واعتقد ان القناه أحوالها الماديه متعسره مش قادره تدى جوائز لحد ربنا يعنها ومعانا إحنا كمان

غير معرف يقول... @ 3.9.12

الاستمارة مش شغالة ارجو لو فى مصداقية
انها تشتغل

غير معرف يقول... @ 21.9.12

الاستماره ممكن اعرف مش شغاله ليه وممكن اعرف البنود اللى موجوده فى العقد ايه هى

غير معرف يقول... @ 24.9.12

انامنىمنصور ملية استمارة للوصول الى البرنامج ليسى عندى طباعةماذا افعل للوصول الى البرنامج

تحرير يقول... @ 15.10.12

انا عمرى23سنة بسيرانى اتمهل للبرنامج وانا ما معى مئههههل علمى غير للثانوية العامة ارحو الرد وبسرعة لانى نفسى اشارك بهاد البرنامج وشكرا



غير معرف يقول... @ 19.10.12

انا ارسلت النجمة لرقم 95237 و جاوبت على الاسئلة المرسلة الى ان جاء اكمال التسجيل بالموقع
بيجيلي رسالة runtime error كأن الموقع فيه خلل او عطل
ممكن شخص يفيدني اذا اكمل الاشتراك او عنده خلفية !!

ميراندا حسن يقول... @ 11.12.12

اناذهبت للمقابلة منذ اسبوعين ولم ياتنى الرد حتى الان ارجوكم افيدونى

غير معرف يقول... @ 5.4.13

اريد معرفة كيف الوصول الى الاستمارة

غير معرف يقول... @ 14.4.13

نفسى اشترك فىى البرنامج لظروف المعيشة

غير معرف يقول... @ 21.4.13

انا لا اعرف كيف اشترك ضرورى حد يرد على ياجماعة وانا لال اعرف ايضا هذه الاستمارهاللى هتتملى انا محمود

غير معرف يقول... @ 1.5.13

الموقع مغلق ولا ايه الاستمارة مش متوفرةليه حد يفهمنا ايه اللى بيحصل بلاش تستخفوا بعقولنا

غير معرف يقول... @ 5.5.13

اتصلت بالرقم و جاوبت عالاسئلة و بعتولي رسالة فيها الموقع و لما دخلت عالموقع لقيته مش شغال و مفيش استمارة و لا حاجة

يا ريت يا جماعة حد يرد

لمياء يقول... @ 13.5.13

اريد المشاركة في البرنامج غير انني مقيمة في اوروبا ولم اعرف كيف يمكنني ذالك؟فهل من امكانية ؟ وشكرا

غير معرف يقول... @ 9.7.13

انا كمان عايزةاشترك ومش عارفةممكن تقولولى ازاى

غير معرف يقول... @ 28.11.13

ذانا محمد من فلسطين غزة اريد ان اشارك فى برنامج المليونير ممكن يعنى انا اسجل وهذا رقم جوالى 0592145197 ضرورى رن عليه علشان اجهز حالى ماشى سلام

إرسال تعليق

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...